Освіта Оржиччини - Стрілець Павло Дмитрович

Вітаю Вас Гость | RSS

Освіта Оржиччини

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 111
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Стрілець Павло Дмитрович

      

Учитель:  Стрілець Павло Дмитрович
 
Рік народження:  1958 р.
Освіта:  вища
Фах: вчитель історії та суспільствознавства
Посада: директор школи, учитель історії
    Педагогічний стаж: 29 років
    Звання, нагороди: Грамота Міністерства  освіти    і науки
    України, грамота Головного   управління освіти і науки,
    грамоти відділу  освіти Оржицької РДА  

Адреса досвіду.

 

Яблунівська ЗОШ І-ІІІ ст..
с. Яблуневе, Оржицького району,
Полтавської обл.
т. 96-5-40

Тема досвіду:    «Навчання історії обдарованих дітей».       

 

Анотація досвіду:  Зібраний і систематизований матеріал по темі: «Українська революція» буде корисним для вчителів історії для використання на уроках історії та для роботи з обдарованими дітьми.

            Працюючи над реалізацією проблеми навчання історії обдарованих дітей, Стрілець П.Д. досяг значних успіхів в реалізації даної теми. Вчитель застосовує різні форми роботи, як групові так і  індивідуальні,  заняття на уроках і в позаурочний час. Зміст навчальної інформації доповнює науковими відомостями, які учні одержують в процесі виконання додаткових завдань у той же час, що й інші учні, але за рахунок вищого темпу обробки навчальної інформації. Для активної навчальної діяльності вчитель створює  сприятливі морально-психологічні умови.

   Серед методів навчання обдарованих учнів переважає самостійна робота, пошуковий і дослідницький підходи до засвоєних знань, умінь і навичок. Контроль за їх навчанням стимулює поглиблене вивчення, систематизацію, класифікацію навчального матеріалу, перенесення знань у нові ситуації, розвиток творчих елементів у їх навчанні. Домашні завдання для обдарованих дітей мають творчий, диференційований характер.

    Павло Дмитрович використовує переважно у роботі з обдарованими дітьми форму  збагаченого навчання.  Воно передбачає розвиток продуктивного мислення, індивідуальний підхід , створює умови, за яких учень   навчається з притаманною йому швидкістю, самостійно вибирає навчальний матеріал і  методи навчання.

            Важлива роль відводиться  проблемному навчанню, яке вимагає актуалізації знань, аналізу, вміння бачити за окремими фактами явища, загальні закони, закономірності. Вчитель створює проблемну ситуацію, спрямовує учнів на її вирішення. Організовує пошук відповідей на поставлені завдання. Учні стають суб’єктами навчального процесу, і як результат – вони набувають нових знань, оволодівають новими способами дії.

 

            Досвід вивчала  методист районного методичного кабінету С.В.Шпурик

Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Copyright MyCorp © 2016
Зробити безкоштовний сайт з uCoz