Прізвище, ім׳я, по батькові: Назаренко Галина Григорівна Освіта: Полтавський педагогічний інститут Фах: учитель української мови та літератури Звання, нагороди: грамоти відділу освіти Оржицької РДА, Головного управління освіти і науки Полтавської ОДА, Полтавського обласного центру естетичного виховання учнівської молоді Посада: учитель української мови і літератури | |
Адреса досвіду | Староіржавецька ЗОШ І-ІІІ ст. с.Старий Іржавець Оржицького району Полтавської області т. 97-5-57 |
Тема досвіду: Впровадження проектної технології на уроках української мови та літературии
Впроваджуючи проектну технологію на уроках української мови і літератури, Г.Г.Назаренко ставить перед собою завдання – створити умови для саморозвитку, самовдосконалення, самоосвіти учня. На своїх уроках організовує процес навчання так, щоб учень із об’єкта виховання та навчання став рівноправним партнером і отримав ґрунтовні знання.
Найчастіше проектні технології Галина Григорівна використовує на уроках української літератури та при проведенні позакласних заходів (класних годин, гурткової роботи), рідше - на уроках української мови.
Учитель практикує створення та захист малюнків до вивчених творів; написання власних казок та укладання збірочки; написання власних поезій; створення спільного оповідання. Це короткотривалі проекти, над якими робота починається за кілька уроків. З учнями старших класів використовує такі організаційні форми проектної технології: підготовка заочних екскурсій, дослідження „Історія мого імені", «Весільні обряди мого села", „Пісні мого краю". Цікавим був проект „Шевченко і Полтавщина", „Жінки в драмі кохання Шевченка" (дослідження і театралізована вистава). Довготривалим був проект „Голодомор в селі Старий Іржавець", який вдало доповнив знання учнів з теми голодомору при вивченні роману В.Барки „Жовтий князь".
Раціональним є впровадження проектних технологій в роботі з обдарованими дітьми, наприклад, написання наукових робіт.
Найчастіше вдається до дослідницьких та творчих проектів. Якщо на уроках практикує парні та групові проекти, то у роботі з обдарованими дітьми - індивідуальні: створення власних поезій, досліджень, випуск студійної газети. Робота учня 11 класу Шпурика Владислава „Історія мого села" була відправлена на обласний етап Всеукраїнський конкурс. Поезії учнів Уманець Лариси та Прибудька Романа друкувалися в журналі „Дивослово".
Із 2006 року Назаренко Г.Г. очолює районну літературної студії „Слово", яка за час своєї роботи має вагомі здобутки: 18 грудня 2008 року представляла творчість учнів району на засіданні обласної «За обрій», вірші членів літстудії ввійшли до обласної збірки «Пером, що випало з лелечого гнізда», надрукована не одна районна збірка поезій «Калинове ґроно».
Досвід вивчала методист районного методичного кабінету Л.І.Ковтун