Освіта Оржиччини - Левченко Оксана Миколаївна

Вітаю Вас Гость | RSS

Освіта Оржиччини

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 111
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Левченко Оксана Миколаївна

 Учитель: Левченко Оксана Миколаївна

 Рік народження: 1971 р.
Освіта: вища
Фах: вчитель історії
Посада: учитель історії та правознавства
Педагогічний стаж: 18 років
Звання, нагороди: «учитель-методист». Грамота головного управління освіти і науки, грамоти відділу освіти Оржицької РДА
Адреса досвіду
Новооржицька  ЗОШ І-ІІІ ст.
с. Воронинці  вул. Заріччя,13
Оржицького району,
Полтавської обл.
т. 92-7-91

 

Тема досвіду:» Використання художніх та документальних  фільмів, як засобу навчання на уроках історії»

 

Анотація досвіду: Зібраний і систематизований матеріал «Використання художніх і документальних фільмів на уроках історії» буде корисним для вчителів історії.

            Працюючи над проблемою використання художніх та документальних  фільмів, як засобу навчання на уроках історії, вчителька разом з учнями отримує можливість зануритись у ту або іншу історичну епоху, побачити події, які відбувалися у минулому, познайомитись з історичними особами. Всі ці чинники призводять до підвищення мотивації під час вивчення історії, розвитку глибокого інтересу до предмета, усвідомлення сприйняття історичного минулого. 

     Педагогічна цінність відеофільмів  полягає в тому, що вони дозволяють підвищити інтерес і увагу учнів до певної історичної епохи, стимулюють активну розумову діяльність учнів і сприяють свідомому засвоєнню знань, створенню творчої атмосфери на уроці, підвищенню його емоційного стану. Ефективність застосування відеофільмів у навчальному процесі визначається насамперед тим, наскільки це відповідає змісту уроку. Перш ніж використати відеофільм, Оксана Миколаївна ретельно його аналізує , визначає його відповідність поставленій педагогічній меті й дидактичним вимогам. Під час попереднього перегляду фільму вирішує :  використовуватиме   фільм  цілком  чи  фрагментарно. Завдання вчителя - зробити перегляд осмисленим і цілеспрямованим. Перед демонстрацією вчитель точно і чітко формулює мету перегляду, установлює зв'язок між матеріалом фільму і  темою, що вивчається звертаючи увагу на головні моменти, які особливо важливо засвоїти. Ретельна підготовча робота з підведення учнів до сприйняття відеофрагментів забезпечує високу ефективність використання фільму на уроці.

      Переглянувши відеофрагмент, учні одержують певний  запас образних уявлень. На підготовлене  сприйняття учнів більш успішно лягає живе слово вчителя. Застосування відеофрагментів у вступній частині уроку скорочує час на засвоєння матеріалу теми.

      Завдання вдосконалення процесу навчання вимагають застосування комплексного підходу до використання навчальних відеопрограм, оскільки найбільший педагогічний ефект досягається за оптимального поєднання відео - і традиційних засобів: картами,  таблицями та схемами, підручником, що дозволяє зробити урок більш динамічним, цікавим, змістовним, сприяє його оптимізації.

                                                                       

Досвід вивчала  методист районного методичного кабінету С.В.Шпурик

Форма входу
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Copyright MyCorp © 2016
Зробити безкоштовний сайт з uCoz