Вітаю Вас Гость | RSS

Освіта Оржиччини

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 114
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Фастрига Тетяна Михайлівна

Учитель: Фастрига Тетяна Михайлівна

Рік народження: 1965
Освіта: вища
Фах: вчитель англійської мови
Посада: вчитель англійської мови Оржицької ЗОШ І-ІІІ ст. ім..І.Я.Франка
Педагогічний стаж: 24 роки
Звання, нагороди: грамоти відділу освіти

Адреса досвіду:
Оржицька ЗОШ І-ІІІ ст. ім. І.Я.Франка
смт Оржиця
Полтавської області
т.9-11-57

Тема досвіду: Навчання англійської мови через створення системи вправ та реалізацію особистісного підходу до учнів

Анотація досвіду: Необхідною умовою правильної організації навчального процесу є, звичайно, вибір раціональних форм і методів навчання, які б сприяли свідомому засвоєнню мовних знань, стимулювали розумову активність учнів, підвищували зацікавленість у вивченні англійської мови.

Урок розпочинається з мобілізації уваги, настройки на роботу. Вчитель має зацікавити дітей спільною діяльністю на уроці, знайти контакт з ними. В молодших класах обов'язково включається в план уроку фонетична зарядка, для чого створена підбірка римівок та віршиків за темами. Молодші школярі із задоволенням виконують вірші з рухами. Така робота не лише розвиває артикуляційний апарат, а й розширює словниковий запас, створює в дітей позитивний настрій на урок. Обов”язково на початку уроку проводиться й мовленнєва зарядка, яка також налаштовує школярів на урок іноземної мови.
Робота над темою розпочинається із опрацювання лексичного матеріалу. Вчителька підбирає лексичний матеріал відповідно до програмових вимог, звертаючи увагу на частотність вживання лексики. Часто буває, що нові підручники пропонують маловживану лексику, тому вчитель організовує роботу з додатковою літературою, альтернативними підручниками. Для проведення контрольних робіт використовуються різноманітні посібники, картки.
Після засвоєння лексики ведеться робота над діалогічним та монологічним мовленням за темою, для чого вчитель застосовує різні способи створення мовленнєвих ситуацій. Часто предметом обговорення стає прочитаний текст чи реальна життєва ситуація.
Серйозна робота ведеться й по вивченню граматики. При вивченні граматики вчителька пропонує багато вправ на переклад. Слід відмітити, що ще з молодших класів вона звертає велику увагу на правильну побудову англійських речень, вироблення орфографічних навичок.
Школярі на уроках працюють в різноманітних мовленнєвих режимах, велика увага звертається на індивідуальний підхід до дітей.
Вчитель має продуману й ретельно підібрану систему вправ до кожної розмовної теми, а також теми з граматики. Велика вимогливість, скрупульозність у роботі привчають школярів так само ретельно готуватись до уроків, працювати під час уроку.
Як результат такої роботи під час виконання контрольної роботи в 11-Б класі, 20 % учнів отримали оцінки високого рівня, жоден учень не виконав роботи на початковому рівні.
Вже кілька її учнів вибрали своєю спеціальністю іноземну мову. Кожного року її учні стають переможцями й призерами районної олімпіади з англійської мови.

Досвід вивчала методист РМК Н. Г. Грицай

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Copyright MyCorp © 2017
Зробити безкоштовний сайт з uCoz