Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Солошенко Валерій Григорович
Тема досвіду: « Методи проблемного навчання на уроках географії та історії »
Анотація досвіду: У процесі навчання Солошенко В.Г. використовує прийоми і засоби навчання, які стимулюють особисте ставлення до предмета, розвивають уяву, творчі здібності, сприяють розвитку самостійно-пізнавальної діяльності, одним з яких є проблемне навчання через нього вчитель показує способи здобуття учнями знань, сприяє формуванню пізнавальної активності учнів, розвиває в них творчі здібності. В основі проблемних завдань, які ставить вчитель, лежить пошуковий, творчий характер самостійної пізнавальної діяльності учнів, адже для їх розв’язання завжди потрібні знання, які учні здобувають спочатку під безпосереднім керівництвом вчителя, а потім самостійно. Проблемні задачі, що використовуються на уроках, сприяють глибокому засвоєнню знань на рівні їх творчого застосування, опануванню методів пізнання і наукового мислення, набуттю досвіду творчої діяльності.
Досвід вивчала методист районного методичного кабінету І.І.Семперович |
Пошук
Архів записів
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||