Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Вакуленко Світлана Анатоліївна
Тема досвіду: «Упровадження адаптивної системи навчання хімії в загальноосвітньому навчальному закладі»
Анотація досвіду: Упроваджуючи адаптивну систему навчання, Вакуленко С.А. вміло поєднує використання різноманітних інноваційних технологій з максимальною віддачею: індивідуалізація навчання, адаптація до індивідуальних особливостей учнів, різні форми інтерактивного навчання як під час роботи учителя з класом, так і під час самостійної роботи. Це й перехід до самоконтролю та взаємоконтролю учнів, диференційоване навчання, проблемне навчання, нестандартні форми уроків, тощо. Вивчення будь-якої теми згідно АСН та „Дидактичного конструктора” вчитель будує в десятки варіантів, застосовуючи не тільки інтерактивні методи, а й елементи проектних технологій, модульне навчання, інформаційні технології, використовуючи різноманітні моделі, динамічні стенди , програмні педагогічні засоби. Але весь час опирається на свій „дидактичний конструктор”, який дає можливість пов´язувати ці технологічні ходи. Результативність адаптивної системи навчання вбачає в поєднанні роботи учнів на уроках з систематичною позакласною роботою, індивідуальними консультаціями, підготовкою обдарованих дітей до олімпіад, факультативними заняттями. Така робота сприяє розвитку інтересу в учнів, прививає любов до хімії як науки.
Досвід вивчала методист районного методичного кабінету І.І.Семперович |
Пошук
Архів записів
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||