Учитель: Вакуленко Світлана Анатоліївна Рік народження: 1961 р. Освіта: вища Фах: вчитель біології і хімії Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель хімії Педагогічний стаж: 28 років Звання, нагороди: «учитель-методист, грамота Головного управління освіти і науки (2010), грамоти відділу освіти Оржицької РДА (2006, 2008) |
|
Адреса досвіду | Лазірківська ЗОШ І-ІІІ ст. с.Лазірки Оржицького району Полтавської області т. 94-3-30 |
Тема досвіду: «Упровадження адаптивної системи навчання хімії в загальноосвітньому навчальному закладі»
Анотація досвіду: Упроваджуючи адаптивну систему навчання, Вакуленко С.А. вміло поєднує використання різноманітних інноваційних технологій з максимальною віддачею: індивідуалізація навчання, адаптація до індивідуальних особливостей учнів, різні форми інтерактивного навчання як під час роботи учителя з класом, так і під час самостійної роботи. Це й перехід до самоконтролю та взаємоконтролю учнів, диференційоване навчання, проблемне навчання, нестандартні форми уроків, тощо.
Вивчення будь-якої теми згідно АСН та „Дидактичного конструктора” вчитель будує в десятки варіантів, застосовуючи не тільки інтерактивні методи, а й елементи проектних технологій, модульне навчання, інформаційні технології, використовуючи різноманітні моделі, динамічні стенди , програмні педагогічні засоби. Але весь час опирається на свій „дидактичний конструктор”, який дає можливість пов´язувати ці технологічні ходи.
Результативність адаптивної системи навчання вбачає в поєднанні роботи учнів на уроках з систематичною позакласною роботою, індивідуальними консультаціями, підготовкою обдарованих дітей до олімпіад, факультативними заняттями. Така робота сприяє розвитку інтересу в учнів, прививає любов до хімії як науки.
Досвід вивчала методист районного методичного кабінету І.І.Семперович